Σας επισυνάπτουμε την υπ’ αριθ. 130441/Ζ1/13.11.2022 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών των αιτούντων μετεγγραφή τα οποία δεσμεύτηκαν στην αίτησή τους να προσκομίσουν προκειμένου να ελεγχθούν στο Τμήμα υποδοχής και την υπ’ αριθμ. 87632/14.11.2023 απόφαση κύρωσης του ονομαστικού πίνακα ανά Σχολή ή Τμήμα ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 επιτυχόντων μετεγγραφής/μετακίνησης.
Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023 ώρα 23:59 οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται. Για να εισέλθουν στη πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί.
Στη συνέχεια να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf (ΠΡΟΣΟΧΗ όχι άλλες μορφές όπως doc, jpeg κλπ,) τα παρακάτω:
1. Ευκρινή Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας και τις δύο όψεις σε ένα φύλλο
2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο). Προσοχή, όχι Ληξιαρχική πράξη γέννησης/βάπτισης
3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο αριθμός ΑΜΚΑ (για διευκόλυνσή σας μπορείτε να το αναζητήσετε άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
4. καθώς και μία Φωτογραφία τύπου ταυτότητας (δεν έχει σημασία αν θα είναι έγχρωμη ή ασπρόμαυρη)
Κρίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η συμπλήρωση του αριθμού ΑΜΚΑ και του 8ψήφιου κωδικού εξετάσεων υποψηφίου που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
[ΠΡΟΣΟΧΗ:Για την επισύναψη των δικαιολογητικών θα πρέπει πρώτα να έχετε αποθηκεύσει τα στοιχεία εισαγωγής σας και η αίτησή σας να έχει πάρει έναν μοναδικό αριθμό. Βεβαιωθείτε πριν την εκκίνηση της επισύναψης ότι έχετε αποθηκεύσει τα στοιχεία σας.
Η συμπλήρωση των στοιχείων να γίνεται με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ελληνικά γράμματα
.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα δίδεται ένας ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ο οποίος ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ότι η διαδικασία ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ.
Παρακαλούμε ΜΗΝ καλείται στην Γραμματεία για επιβεβαίωση της εγγραφής σας! Εάν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω μέηλ.
Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής.
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ο υποψήφιος θα πρέπει να αποστείλει ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΛΑ τα απαραίτητα δικαιολογητικά που αναγράφονται στην Αίτηση Μετεγγραφής ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σε μορφή pdf, στο μέηλ secrphysics@upatras.gr με τίτλο θέματος: Δικαιολογητικά Μετεγγραφής και το ονοματεπώνυμο του υποψηφίου, μαζί και με την διαγραφή από το Τμήμα προέλευσης!
Η Γραμματεία μετά την παρέλευση της παραπάνω προθεσμίας εγγραφών θα προχωρήσει στην επαλήθευση των στοιχείων των παραπάνω φοιτητών τα οποία αποτυπώνονται στην ηλεκτρονική λίστα του Υπουργείου, σε αντιπαραβολή με τα στοιχεία που αναγράφονται στην ταυτότητά τους και στο έντυπο στο οποίο αναγράφεται το ΑΜΚΑ.
Σε περίπτωση που παρατηρούνται αναντιστοιχίες στα συμπληρωμένα, κατά την ηλεκτρονική εγγραφή στο Υπουργείο, στοιχεία φοιτητών (κεφάλαιο 2 της εγκυκλίου) η Γραμματεία προβαίνει στην άμεση διόρθωσή τους στην πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος (σύμφωνα με τα στοιχεία της αναρτημένης στο σύστημα Αστυνομικής Ταυτότητας και του ΑΜΚΑ).
Μετά την ολοκλήρωση του παραπάνω ελέγχου και τη διαγραφή των επιτυχόντων απο το Τμήμα προέλευσης, η Γραμματεία οριστικοποιεί την αίτηση, εγκρίνει την εισαγωγή των φοιτητών και στη συνέχεια προβαίνει στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων.
H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, για την αποφυγή της δια ζώσης συνεργασίας των φοιτητών με τις Γραμματείες των Τμημάτων εισαγωγής τους. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:
Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που ο φοιτητής έχει δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη μετά τους ανωτέρω σχετικούς ελέγχους.
Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).
Ειδικότερα δε, η αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής δύναται να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά μετά την παρέλευση ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ από την οριστικοποίηση της εγγραφής από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα. Εδώ θα βρείτε την διαδικασία έκδοσης και παραλαβής πιστοποιητικών
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Για τις περιπτώσεις εγγραφέντων φοιτητών, που τυχόν δεν εισέλθουν στην πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος για να συμπληρώσουν τα παραπάνω στοιχεία και να αναρτήσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να προχωρήσει η Γραμματεία σε επαλήθευση των στοιχείων τους, η Γραμματεία δεν θα προβεί σε οριστικοποίηση εγγραφής και σε καμία άλλη ενέργεια.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με την Γραμματεία ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά (και μόνο για ζητήματα που δεν αναφέρονται ξεκάθαρα και ρητά στην συγκεκριμένη ανακοίνωση ή στις οδηγίες συμπλήρωσης):
Για χρήσιμες πληροφορίες: https://my.upatras.gr/protoeteis/