Course Description
Contents
(1) The History of Physical Sciences in Educational Programs for Science Teaching.
(2) The Philosophy of Physical Sciences in Educational Programs for Science Teaching.
(3) What Students think about Concepts and Phenomena of Physical World.
(4) Understanding Sciences. Theories of learning (Cognitive, Socio-cultural, Social Constructivism), Models of Physical Sciences Teaching.
(5) Multicultural Didactics.
(6) Teacher Education.
Eudoxus – Set Books
- Ραβάνης Κ., Εισαγωγή στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
- Σκορδούλης Κ., Στεφανίδου Κ., Διδακτική Μεθοδολογία των Φυσικών Επιστημών. Θεωρία και πρακτική, εκδ. Προπομπός.
Recommended Reading
Gerald Holton & Stephen G. Brush, Introduction to Concepts and Theories in Physical Science, Princeton University Press.
Κόκκοτας Π. Β., Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (2 τόμοι), εκδ. Γρηγόρη.
Κολιόπουλος Δ., Θέματα Διδακτικής Φυσικών Επιστημών. Η συγκρότηση της σχολικής γνώσης, εκδ. Μεταίχμιο.
Κουζέλης Γ., Από τον Βιωματικό στον Επιστημονικό Κόσμο, εκδ. Κριτική.
Matthews, Michael R., Science Teaching. The role of History and Philosophy of Science, Routledge.
Ραβάνης Κ., Εισαγωγή στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
Σκορδούλης Κ., Επιστημονική Γνώση, εκδ. Τόπος.
Sutton, Clive, Words, Science and Learning, Open University Press.
(συλλογικό), Ανοίγοντας την Επιστήμη στην Κοινωνία. Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην επιστημονική, πολιτισμική και ηθική της διάσταση, εκδ. University Studio Press.
(συλλογικό), Ιστορία Φιλοσοφία και Διδακτική των Επιστημών, εκδ. Νήσος.
(συλλογικό), Διδακτικές Προσεγγίσεις στις Φυσικές Επιστήμες, Σύγχρονοι προβληματισμοί, εκδ. Τυπωθήτω.
Χαλκιά Κ., Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες, Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις, εκδ. Πατάκη.